VirtualKid Forums
Welcome to VirtualKid Forums! Make sure you join so you can start posting and become a loved member! If you are a returning member, click log on, if you forgot your password click 'I forgot my password'.

what

View previous topic View next topic Go down

what

Post by KarmaChameleon on Mon Jan 13, 2014 12:26 am

[23:22:06] @ Princess Sarah : haha eric please call me something else
[23:22:10] @ KarmaChameleon : cody, she was asying i know cuz i told her your name was alex
[23:22:14] Xion : Cough cough stan
[23:22:22] @ KarmaChameleon : i'll call you slut
[23:22:22] SouthDakota : oh
[23:22:29] Xion : *virtually throws up*
[23:22:33] @ Princess Sarah : only if you want me to be;)
[23:22:51] SouthDakota : ....
[23:23:01] @ KarmaChameleon : gross
[23:23:09] @ KarmaChameleon : i don't want to touch that
[23:23:10] Xion : grody
[23:23:22] @ Princess Sarah : wow thanks guys haha
[23:23:29] SouthDakota : yep, np
[23:23:34] @ KarmaChameleon : can we just... vaginas are so weird im sorry man
[23:23:40] Xion : anytime
[23:23:48] SouthDakota : .....
[23:23:53] @ Princess Sarah : eric, you're the one who said you were so attracted to vaginas
[23:24:00] @ Princess Sarah : remember when we had coffee with adam?
[23:24:04] @ Princess Sarah : you said lol
[23:24:09] @ KarmaChameleon : i never said i was SO attracted- OH YEAH
[23:24:12] @ KarmaChameleon : HAHAHAH
[23:24:13] @ Princess Sarah : cuz me and adam said vaginas were gross
[23:24:19] @ Princess Sarah : and you said no you loved them
[23:24:21] @ KarmaChameleon : well i was just pointing out that vaginas are weird.
[23:24:25] @ KarmaChameleon : but yeah
[23:24:27] @ KarmaChameleon : they're pretty awesome.
[23:24:33] @ Princess Sarah : well so are penises
[23:24:34] SouthDakota : .....
[23:24:36] @ KarmaChameleon : but still i never understand where all the blood is coming from
[23:24:45] SouthDakota : this conversation.....
[23:24:45] @ KarmaChameleon : cody chime in on this 
[23:24:47] @ Princess Sarah : it's your uterus peeling
[23:24:49] @ Princess Sarah : mmmmmm
[23:24:54] @ Princess Sarah : that turns you on right?
[23:24:55] @ Princess Sarah : xD
[23:24:57] @ Princess Sarah : hahaha
[23:25:03] @ KarmaChameleon : stop sarah ew
[23:25:10] @ Princess Sarah : haha YOU WANTED TO KNOW
[23:25:14] @ KarmaChameleon : NO
[23:25:14] Xion : STOOOP pleeaaassseee im beegggiiinnnggg youu...
[23:25:22] @ Princess Sarah : SOMEONE NEEDS TO SCREENSHOT THIS CONVO
[23:25:25] @ Princess Sarah : lol
[23:25:26] @ KarmaChameleon : WE'RE GONNA MAKE JOSH LIKE BOYS LIKE THE REST OF US
[23:25:26] SouthDakota : yes, please
[23:25:38] SouthDakota : no, not to that
[23:25:39] @ Princess Sarah : josh you love the vagina don't you
[23:25:46] @ Princess Sarah : hahaha cody

_______________________________________________________________________________________



Feel free to PM me anytime!                                      Rules                                                     Chatroom!
karmachameleon@virtualk.net
avatar
KarmaChameleon
Head Administrator
Head Administrator

Posts : 3680

Back to top Go down

Re: what

Post by SouthDakota on Mon Jan 13, 2014 1:14 am

wtf was this conversation.... Wow. Thanks.

_______________________________________________________________________________________


Administrator

avatar
SouthDakota
Administrator
Administrator

Posts : 548

Back to top Go down

Re: what

Post by Galvenite on Mon Jan 13, 2014 1:22 am

lol

_______________________________________________________________________________________
~Eric was here~

solved
 What a Face


PSN- badland99
PC- Peacemaker4 (World of Tanks) Very Happy *whispers* awesome game.
avatar
Galvenite
250 posts!
250 posts!

Posts : 302

Back to top Go down

Re: what

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum